Plezier, Spanning en een vleugje Magie!
Plezier, Spanning
en een vleugje Magie!
De allerleukste kinderspellen vind je hier
Open de doos, zet je schrap en stap in een wereld van tovenaars, prinsessen, spoken en wonderlijke beestjes.De Drie Magiërs-spellen beloven telkens weer een uniek avontuur waarin jij de hoofdrol speelt.
Spannende maar vooral leuke uitdagingen voor slimme tovenaars en heksen van jong tot oud liggen op je te wachten. Speel je mee?
Ontdek onze spellen
De Betoverde Toren
-
Vanaf 5 jaar
-
2 - 4 spelers
-
+/- 15 min
Red de Prinses uit de Betoverde Toren voor het te laat is! Spelers kruipen samen in de huid van Robin die in het donkere woud de sleutel moet zien te vinden voor de tovenaar dat doet. Wie hem vindt, mag 1 van de magische sleutelgaten proberen. Lukt het jullie om de Tovenaar te slim af te zijn?
- Een spannende zoektocht boordevol verrassingen
- Werk goed samen en versla de tovenaar
De betoverde Toren
-
Vanaf 5 jaar
-
2 - 4 spelers
-
+/- 15 min
Red de Prinses uit de Betoverde Toren voor het te laat is! Spelers kruipen samen in de huid van Robin die in het donkere woud de sleutel moet zien te vinden voor de tovenaar dat doet. Wie hem vindt, mag 1 van de magische sleutelgaten proberen. Lukt het jullie om de Tovenaar te slim af te zijn?
- Een spannende zoektocht boordevol verrassingen
- Werk goed samen en versla de tovenaar
Het Magische Labyrint
-
Vanaf 6 jaar
-
2 - 4 spelers
-
+/- 20 min
De tovenaarsleerlingen staan voor de laatste meesterproef. Vind als eerste de 5 magische symbolen. Maar dat is lastiger dan het lijkt door de onzichtbare muren in het Magische Labyrint. Bots je tegen de muur dan begin je weer bij af. Onthoud dus goed waar ze zitten om dit spel te winnen!
- Met magneten en een driedimensionaal speelbord
- Alleen de allerslimste tovenaar zal deze meesterproef halen
Het Magische Labyrint
-
Vanaf 6 jaar
-
2 - 4 spelers
-
+/- 20 min
De tovenaarsleerlingen staan voor de laatste meesterproef. Vind als eerste de 5 magische symbolen. Maar dat is lastiger dan het lijkt door de onzichtbare muren in het Magische Labyrint. Bots je tegen de muur dan begin je weer bij af. Onthoud dus goed waar ze zitten om dit spel te winnen!
- Met magneten en een driedimensionaal speelbord
- Alleen de allerslimste tovenaar zal deze meesterproef halen